Jak reklamować e-commerce?

Wyobraźmy sobie, że cały Internet to alternatywny świat pełen mieszkań, ludzi i sklepów. Generowanie sprzedaży wymaga, więc zaangażowania i działań, które zaprocentuje ruchem w naszym punkcie sprzedaży. Sukces uzależniony jest w tym przypadku od wielu czynników, o których nieco Wam opowiemy. Jak reklamować e-commerce? Przygotowaliśmy dla Was kilka wskazówek!

Na najlepszej pozycji

Idąc pasażem handlowym mijamy różne witryny sklepowe, do tych punktów sprzedaży, których nie zauważymy, nigdy nie wejdziemy. Podobnie jest ze sprzedażą w Internecie. Stron, które nie pojawią się w naszych wynikach wyszukiwania po prostu nie odwiedzimy. Dlatego myśląc o reklamie w e-commerce, powinniśmy pamiętać przede wszystkim o tym, żeby zadbać o widoczność. Najskuteczniejszym działaniem w tym wypadku jest pozycjonowanie, które pozwoli utrzymać dobry wynik naszej witryny w wynikach organicznych. Pozycjonowanie  to szereg procesów poprawiających pozycji strony w efektach wyszukiwania. Takie inicjatywy obejmują m.in. tworzenie wysokiej jakości treści, modyfikacje strony służące przyśpieszeniu i uatrakcyjnieniu dla robotów Google. Duże znaczenie ma również link building, czyli generowanie linków zewnętrznych do naszego serwisu. Pozycjonowanie to złożony proces, który najlepiej oddać w ręce profesjonalistom, którzy zapewnią wysoką skuteczność podejmowanych działań.

Daj się zobaczyć – reklama Google Ads

Reklamy Google Ads to ogrom możliwości, które szybko są w stanie wygenerować spektakularne efekty. Możemy tutaj korzystać z różnych typów reklam takich, jak kampanie produktowe, promocje w sieci GDN, działania w sieci wyszukiwania, a nawet formaty video. Wybór odpowiednich narzędzi powinniśmy uzależniać celami, które chcemy osiągnąć oraz środkami finansowymi.

Buduj społeczności

Aktywność w mediach społecznościowych  w planowaniu reklamy w e-commerce to absolutna konieczność .W zależności od typu produktów, które posiadamy w naszej ofercie, możemy prowadzić działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pintereście a nawet LinkedInie lub Snapchacie. Dobór odpowiedniego kanału powinien być uzależniony od naszej grupy docelowej i przekazu, który chcemy rozpowszechnić.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.