Aktualności

Wyróżnij się albo zginiesz. Tak najkrócej można zdefiniować sens treści ‘pozycjonowania marki’. Jeśli firma chce przetrwać, musi mieć mocną amunicję, której nie będzie bała się zastosować. Każda branża jest specyficzna. Każdy rynek stawia przed przedsiębiorcą nowe wyzwania. Nie ma już miejsca na uniwersalne wartości. Liczy się wyjątkowość. Konsument dorósł do roli warunkującego trendy, dlatego należy […]

Czytaj dalej

Youtube to miejsce w Internecie do niedawna kojarzące się głównie z rozrywką. Jednak świat online nieustannie nas zaskakuje. Obecnie postrzeganie tego popularnego serwisu znacznie się zmieniło i wielu specjalistów w zakresie sprzedaży e-commerce wykorzystuje jego potencjał, jako kanału sprzedaży. Jak działać na Youtubie, żeby zarabiać? Mamy kilka podpowiedzi na temat reklam video. Dlaczego wybrać Youtube? […]

Czytaj dalej

Recykling jest ostatnio w modzie, ale recykling treści? Co to takiego? Przecież tekst, treść to byt wirtualny i niczego nie zaśmieca. Zgoda, ale recykling stosuje się nie tylko, żeby usunąć zanieczyszczenia, ale również, a może przede wszystkim, żeby ponownie wykorzystać dostępne surowce. Dokładnie tak samo jest z contentem. Jeżeli jest wartościowy, warto wykorzystać go ponownie, […]

Czytaj dalej

Za każdym razem, kiedy tworzymy jakąś reklamę lub dowolnego rodzaju przekaz w sieci, warto zastanowić się, do kogo to ma być skierowane. W końcu od tego, kto będzie naszym odbiorcom, zależy to, w jaki sposób będziemy do niego mówić. To właśnie jest stworzenie grupy docelowej. Nie jest to jednak takie proste – dowiedz się, jak […]

Czytaj dalej

Bardzo wiele osób, które zajmują się sprzedażą w sieci i prowadzeniem sklepu internetowego, część swoich produktów sprzedaje także na Allegro. To świetny pomysł, ponieważ dywersyfikacja kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych czynników sukcesu w handlu online. Jak jednak rozkręcić sprzedaż poprzez ten portal aukcyjny? Popraw jakość swoich aukcji Przede wszystkim warto zadbać o to, by […]

Czytaj dalej

W obecnych czasach bez marketingu bardzo trudno jest zbudować skuteczny model sprzedaży. Wydawać by się mogło, że produkty żywnościowe sprzedają się same – klient po prostu sięga po nie na półkę w sklepie i pakuje do koszyka. I to się zgadza, ale biorąc pod uwagę konkurencję na rynku produktów żywnościowych, trzeba zawalczyć o to, żeby […]

Czytaj dalej

Prowadzisz kancelarię doradztwa w restrukturyzacjach prawnych lub sprzedajesz części do maszyn przemysłowych. Wszyscy twierdzą, że powinieneś mieć firmową stronę, a na niej lekkie, przydatne dla czytelnika treści. Tylko czy to w ogóle możliwe? Pisać dla wtajemniczonych, czy dla nowicjuszy? Jeśli zagadnienie jest skomplikowane, lepiej pisać dość zrozumiałym językiem i poruszać podstawowe kwestie na blogu. Specjalistów […]

Czytaj dalej

Działania marketingowe w sieci dla wielu firm stają się codziennością, jednak w dalszym ciągu wśród mediów społecznościowych prym wiedzie Facebook. Warto zauważyć, że popularność reklam w innych serwisach, w tym na Instagramie, stale wzrasta. Instagram przyciąga coraz większe rzesze użytkowników, powodując tym samym wzrost zainteresowania potencjałem tej platformy wśród firm. Portal ten ułatwia stworzenie dodatkowego […]

Czytaj dalej

Tradycyjny handel może i daje nam możliwość dotknięcia produktu, przymierzenia go, lecz niesamowicie nas ogranicza. W czasach kiedy wszyscy mieli czas na wielogodzinne stanie w kolejkach, handel bezpośredni miał sens. Obecnie, gdy każdemu brakuje czasu, a stanie w kolejce jest frustrującą rzeczą, cenimy sobie możliwość zakupów za pomocą Internetu. Możemy to zrobić w dogodnym dla […]

Czytaj dalej

O marketingu szeptanym słyszał niemal każdy, kto kiedykolwiek miał styczność z branżą reklamową. Jednak niewiele osób wie na czym tak naprawdę polegają kampanie buzz marketingowe, które często są mylone z odmianą SPAMU. W istocie dobrze prowadzona „szeptanka” nie ma nic wspólnego z wpisami spamerskimi. W przeciwieństwie do WOMM ( words of mouth marketing) mogą one  […]

Czytaj dalej